Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Abonnemangs- hjälpen

I samarbete med Mina Tjänster Sverige har vi lanserat Abonnemangshjälpen - en kostnadsfri tjänst i vår app som ger dig en översikt över dina abonnemang, prenumerationer och medlemskap.

Så skaffar du Abonnemangshjälpen

Så skaffar du Abonnemangshjälpen

Lär dig hur du ansluter dig till tjänsten och var du hittar den i appen.

Så ansluter du dig till Abonnemangshjälpen

Fördelar med tjänsten

Bättre koll på din ekonomi

Bättre koll på din ekonomi

Abonnemangshjälpen gör det enklare att hålla koll på pengarna. Tjänsten ger dig en översikt över vilka abonnemang, prenumerationer och medlemskap som du löpande betalar från ditt konto i banken och vad de kostar.

Enklare att jämföra

Enklare att jämföra

Med Abonnemangshjälpen kan du jämföra både priser och leverantörer direkt i Swedbank och sparbankernas app. Abonnemangshjälpen känner automatiskt av vilka räkningar du betalar och hanterar utifrån det alla återkommande betalningar - till exempel mobilabonnemang, matkassar, streamingtjänster och gymkort - samt ger förslag på förbättringar.

Spara tid

Spara tid

Abonnemangshjälpen kan hjälpa dig avsluta de flesta abonnemang – och när det gäller el, telefoni och bredband kan du få hjälp att byta leverantör.

Har du frågor om Abonnemangshjälpen?

Stäng Skriv ut