Så gör du för att ringa Kundcenter
Vår telefontjänst innehåller två delar. En självbetjäningstjänst där du kan få saldo och transaktioner upplästa genom knappval och tjänsten personlig service där du får hjälp och rådgivning av våra rådgivare.
Vår telefontjänst innehåller två delar. En självbetjäningstjänst där du kan få saldo och transaktioner upplästa genom knappval och tjänsten personlig service där du får hjälp och rådgivning av våra rådgivare.
Om du inte redan är ansluten till vår telefontjänst, börja med det. Du ansluter dig i internetbanken eller på ett bankkontor.
Läs mer om hur du ansluter dig
När du ringer till Kundcenter kan du välja att legitimera dig med Mobilt BankID eller med en PIN-kod.
Gör så här för att skaffa Mobilt BankID
Du kan aktivera eller skapa ny PIN-kod i internetbanken. Eller kom in på bankkontoret så hjälper vi dig.
Logga in och skaffa en kod
Nu är du klar och vi kan hjälpa dig att göra dina bankärenden över telefonen. Välkommen att ringa oss på 0171-853 00.